Ця вправа тренує вміння множити десяткові числа на одноцифрові. Перед учнем міститься зображення двох прикладів на кожному етапі. Приклади різні, але в рамках одного рівня вони однотипні, наприклад, всі містять дію ділення та десятковий дільник, хоча числа, звісно, різні. Поряд із кожним прикладом акваріум. Поза межами робочої зони плаває рибка. Учень читає завдання, яке сформулювало над робочою зоною. Далі треба діяти згідно з його умовами: знайти приклад, де ділення не має остачі або вибрати вираз, де добуток знайдено та вказано правильно. Після цього обʼєкт, який знаходився поза межами робочої зони, переміщується до однієї з них – тої, яка відповідає критеріям пошуку. Скажімо, рибка знаходить саме той акваріум, де знаходиться правильний приклад. Різноманіття цих образів є і запорукою того, що дитині буде цікаво рухатись з рівня на рівень, розвʼязучи нові приклади. Школяр має перевірити вже готові вирази і визначити правильний. Таким чином, ця вправа своїм різноманіттям не лише привертає увагу учня, а й допомагає йому остаточно закріпити в памʼяті пройдений матеріал. А робота з інтерактивними обʼєктами, а не з сухими числами, перетворює завдання на цікаву й корисну розвиваючу гру.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.