Десяткові числа схожі на звичайні багатоцифрові цілі числа у всьому, окрім однієї деталі – коми, яка розділяє цілий компонент від дробової частини числа. Якщо не брати її до уваги, то множення й ділення десяткових чисел відбувається точно так само, як й у випадку з цілими. Однак, не брати до уваги цю кому не можна, адже при множенні та діленні вона може змінити положення. Якщо у двох множників дробовий компонент містив лише один розряд – десяті, то добуток матиме і десяті, й соті. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати множення з десятковими числами у стовпчик. Цей формат подачі інформації є зручним й ефективним, адже одиниці знаходяться під одиницями, десятки – під десятками, а соті – відповідно під сотими. Під множниками буде горизонтальна лінія, яка замінює знак рівності. Під нею – каркас добутку. Школяр вписує у кожну порожню клітинку потрібну цифру, щоб разом вони склались у правильне число – результат цього множення. Однак, є підказка: кома, яка розділяє дробову та цілу частини добутку, вже є на своєму місці. Таким чином, учень практикується у множенні, а от місцеположення цієї коми, а відповідно й всіх розрядів добутку, має нагоду додатково вивчити на практиці. Коли школяр вписує всі потрібні числа у порожні клітинки, то проходить на новий етап завдання. Важливо, що тут не буде проміжних етапів – дитині пропонується відразу вписати остаточний результат. Тож учню слід бути уважним, додаючи добутки після множення першого й другого розрядів. При цьому кожен рівень супроводжується зображенням персонажа-вченого, наприклад, казкової сови у професорському капелюсі та в окулярах. Цей персонаж урізноманітнює завдання.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.