Дитина вже виконувала множення різних математичних одиниць на звичайний дріб. У якості множника використовувалось і мішане число, і ціле, і десяткові дроби. Ця вправа продовжує низку завдань, присвячених опрацюванню цієї теми, але в якості множника подається особлива одиниця – буквений вираз. Букви у математиці використовуються не з тою ж метою, з якою вони використовуються у мові. Замість того, щоб передавати звуки у будувати на письмі слова, букви в математиці грають роль умовних символів, на противагу цифрам, які є символам цілком конкретними. Букви використовуються для того, щоб позначити функцію, дію, але не число і не кількість. Наявність букв означає переведення уваги саме на те, що з ними роблять, а не на точне число, адже за літерою може «ховатись» будь-яке число. З цієї причини букви використовуються у рівняннях для того, щоб позначити невідомий компонент виразу. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати множення з буквами та звичайними дробами. На екрані перед учнем міститься зображення робочої зони з кількома прикладами множення, де обидва множники є звичайними дробами, на які помножені ще й літери. З іншого боку від знаку рівності знаходиться порожня клітинка для кожного виразу. Під робочою зоною міститься кілька варіантів відповідей. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати потрібні та розмістити їх відповідно до їх прикладів. Якщо, скажімо, треба «А х B», то виглядатиме це як «AB». А от числа в дробах змінюються. Учень має вибрати варіанти, де не лише виповнено множення, і зроблено спрощення дробів. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап завдання. При цьому варіантів відповіді на один більше, ніж прикладів, що дещо ускладнює завдання.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.