Ділення звичайних дробів за механікою виконання є, мабуть, найбільш незвичайною дією з усіх, які дитина виконувала з цими математичними одиницями. Справа в тому, що при діленні двох звичайних дробів, власне, ділення у звичайному сенсі цього слова і не відбувається. Натомість дільник отримує вигляд оберненого числа і перемножується з діленим. У ході виконання цього завдання дитина має звикнути до роботи з оберненими числами. Ця вправа – підготовка до більш серйозних завдань, де учень буде ділити звичайні дроби між собою. На екрані перед школярем міститься робоча зона з кількома різними дробами. Всі вони різні, всі розміщено в робочій зоні хаотично, а крім того, всі вони ще й виконані візуально по-різному, маючи неоднаковий розмір та різнокольорове оформлення. Це відбувається для того, щоб трохи заплутати учня та посилити його цікавість до виконання завдання, адже різноманіття є значним мотиваційним фактором, навіть якщо прямого звʼязку з темою опрацювання й нема. Поза межами робочої зони є звичайний дріб. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти серед всіх дробів у робочій зоні той, який є оберненим варіантом наведеного поза межами робочої зони. Обернений дріб – це такий, в якому місцями помінялись чисельник та знаменник. Це досить просте визначення, і воно є зрозумілим із самого визначення «обернений». Тож учню буде легко і запамʼятати особливість цього явища, і працювати з оберненими дробами в майбутньому. А ця вправа, яка завдяки своїй легкості більше схожа на гру, просто дає дитині досвід роботи з ними і можливість твердо запамʼятати, як шукати дріб, обернений до наданого. На новому етапі учня чекатиме інший набір дробів, серед яких знову треба буде знайти обернений.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.