Дитина вже знає, що таке округлення десяткових чисел та має певний практичний досвід виконання цієї дії. Однак, школяр має розуміти, що округлення на практиці виконується не саме по собі – здебільшого округлюють результати тих чи інших прикладів, аби привести їх до зручного вигляду для подальшої роботи з ними. Саме цим й займеться дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься зображення прикладу з дією множення або ділення – новим для кожного етапу завдання. Над ним міститься формулювання завдання, де називається, до якого розряду необхідно округлити дріб-результат перед тим, як записувати його до порожньої клітинки під виразом. Дитина розвʼязує приклад, виконуючи дію множення або ділення. Після цього школяр подумки проводить округлення із цим числом до потрібного розряду. Зробити це досить просто. Необхідно проаналізувати число, починаючи з найменшого розряду. Якщо число там менше, ніж «5», то наступний розряд залишається без змін. Якщо ж число дорівнює пʼятірці або там більша цифра, то наступний розряд збільшується на одиницю. Наприклад, якщо «4,545» округлити до десятих, то результат виглядатиме як «4,6». Таким чином дитина поступово рухається до розряду, до якого і необхідно виконати округлення. Коли школяр це виконає цю послідовність дій, то результат обчислення вписує у порожню клітинку. Далі учень зміряє кількість розрядів з вимогами, записаними у завданні. Якщо все правильно, починається наступний етап, де треба буде виконати подібний ланцюжок дій: розвʼязати приклад та округлити результат. Складність цього завдання полягає саме у його різноманітті. Зміниться не лише вираз, а й розряд, до якого треба округляти.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.