Дріб – це частина цілого, і дробовий компонент мішаного числа може означати й зовсім невелику частинку одиниці. Наприклад, у десятковому числі «59,087» дробовий компонент означає, що одиницю, якої бракує до того, щоб число досягнуло «60», розділили на тисячу однакових частинок, з яких додали до «59» лише «87». Відповідно дробова частина мішаного числа може бути зовсім маленькою у порівнянні з цілим компонентом. Такі точні розрахунки не завжди потрібні – іноді досить просто знати, до якого цілого числа наближається мішане. А для цього в свою чергу необхідно знати, як округляти звичайні дроби. Цим і займеться дитина у ході виконання цього завдання. На екрані міститься зображення кількох мішаних чисел – нових для кожного етапу вправи. При цьому цілий компонент цих мішаних чисел якщо не однаковий, то досить близький. Над робочою зоною з цими мішаними числами міститься формулювання завдання, де вказується ціле число. Завдання, полягає у тому, щоб визначити, яке з мішаних чисел найближче до цього цілого, тобто яке при округленні до цілої частини дасть його в якості результату. Якщо різниця між чисельником і знаменником одного дробу значно більша, ніж така ж різниця в іншому, то це означає, що другий дріб більше наближається до наступного цілого числа. Однак, частіше мішані числа зовсім різні і сильно відрізняються за чисельником та знаменником, тому «на око» округлити не вийде. Натомість необхідно спочатку перетворити мішане число на десятковий дріб, після чого використати вже відомі правила округлення. На одному етапі може бути не одна, а дві правильні відповіді – число, яке трохи менше, ніж потрібне ціле, і число, яке трохи більше, але обидва вони ближчі до цілого у порівнянні з іншими.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.