Округлення є способом представити число по-іншому, спростити сприйняття та зробити його використання більш легким у обставинах, коли точність не є головним критерієм та метою. При цьому десяткові дроби округлюють ледь не частіше, ніж звичайні числа, адже дріб – це частина цілого і відповідно чим більш далеко від коми, яка розділяє цілий компонент від дробового, знаходиться розряд, тим меншу частину цього самого цілого він означає, а тому і менш важливим є. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься округлювати десяткові дроби. На екрані перед школярем міститься зображення робочої зони, поки що порожньої. Туди необхідно перенести один із десяткових дробів, що знаходяться під нею. Всі вони різні, при чому іноді дробовий компонент виражений нулем, що означає – це число все ж є цілим по факту. Над такою композицією міститься формулювання завдання, де вказується подібний десятковий дріб, але з більшою кількістю саме дробових розрядів. Дитина має серед варіантів, що подаються під робочою зоною, вибрати той, який буде округлений до десяткового дробу із завдання. Для цього школяр має проаналізувати число з більшою кількістю розрядів. Щоб правильно його округлити, дитина аналізує кожен його розряд із найменшого, тобто найбільш віддаленого від цілої частини. Якщо цифра там більша, ніж «5» або ж і є пʼятіркою, то при округленні, до наступного розряду додається одиничка. Якщо цифра там є четвіркою або ж ще меншою, то наступний розряд залишається без змін. Так школяр рухається від розряду до розряду, поки це потрібно. Не обовʼязково округляти до цілих, можна зупинитись раніше – це залежить від завдання. Коли школяр переносить до порожньої зони правильний варіант дробу, то проходить на новий етап.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.