Ця вправа дещо перегукується з одним із перших завдань, у ході виконання якого необхідно було оцінити результат дії множення з використанням десяткових чисел, тільки тут необхідно оцінити вже результат ділення. Мета цієї вправи – дати учню можливість впевнено працювати з десятковими дробами при виконанні ділення як однієї з найскладнішої дії для цих математичних одиниць. Складність полягає у тому, щоб правильно розмістити кому, якщо як ділене, так і дільник є десятковими числами. Для цього необхідно тримати в памʼяті розрядність опрацьованих чисел, водночас, виконуючи ділення. Саме тому до того, як навчити учня дізнаватися точну частку, важливо навчити його спершу оцінювати результат ділення «на око», визначаючи, він є більшим чи меншим, ніж те чи інше число. На екрані перед дитиною міститься зображення прикладу з дією ділення – нового для кожного етапу. Числа подаються в один рядок, тож знайти частку було б надто складно, враховуючи, що як ділене, так і дільник є багатоцифровими. Натомість під прикладом міститься два варіанти того, якою буде частка після виконання дії ділення. Подається певне число-орієнтир, і згідно з одним варіантом частка буде більшою, ніж воно, а згідно з іншим – меншою. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб проаналізувати ділене та дільник та вибрати один з цих варіантів, керуючись знанням властивостей ділення на десяткове число. Коли дитина зробить свій вибір, то пройде на новий етап, де буде не лише інший приклад, а й інше число-орієнтир. Для того, щоб вдало виконати це завдання школяр має памʼятати про те, що ділення на числа, менші, ніж «1», на відміну від множення, збільшує початкове число.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.