Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа дещо перегукується з одним із перших завдань, у ході виконання якого необхідно було оцінити результат дії множення з використанням десяткових чисел, тільки тут необхідно оцінити вже результат ділення. Мета цієї вправи – дати учню можливість впевнено працювати з десятковими дробами при виконанні ділення як однієї з найскладнішої дії для цих математичних одиниць. Складність полягає у тому, щоб правильно розмістити кому, якщо як ділене, так і дільник є десятковими числами. Для цього необхідно тримати в памʼяті розрядність опрацьованих чисел, водночас, виконуючи ділення. Саме тому до того, як навчити учня дізнаватися точну частку, важливо навчити його спершу оцінювати результат ділення «на око», визначаючи, він є більшим чи меншим, ніж те чи інше число. На екрані перед дитиною міститься зображення прикладу з дією ділення – нового для кожного етапу. Числа подаються в один рядок, тож знайти частку було б надто складно, враховуючи, що як ділене, так і дільник є багатоцифровими. Натомість під прикладом міститься два варіанти того, якою буде частка після виконання дії ділення. Подається певне число-орієнтир, і згідно з одним варіантом частка буде більшою, ніж воно, а згідно з іншим – меншою. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб проаналізувати  ділене та дільник та вибрати один з цих варіантів, керуючись знанням властивостей ділення на десяткове число. Коли дитина зробить свій вибір, то пройде на новий етап, де буде не лише інший приклад, а й інше число-орієнтир. Для того, щоб вдало виконати це завдання школяр має памʼятати про те, що ділення на числа, менші, ніж «1», на відміну від множення, збільшує початкове число.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.15
Оцінка частки
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися