Математика – наука точна. Вона вимагає знаходження остаточного результату певної дії або низки дій, де важливою є кожна цифра й її положення у числі. Однак, іноді достатньо й просто оцінити результат, не виконуючи дію. Пошук приблизної відповіді є корисним, адже дозволяє, не вдаючись до довгих обчислень, відразу зрозуміти, яким має бути результат. Це розвиває вміння орієнтуватись у математичних одиницях і, зокрема, у розрядності десяткових чисел. Саме цьому й присвячено це завдання. На екрані перед учнем міститься зображення прикладу з дією множення, де елементами є десяткові числа. При цьому вони є багатоцифровими – кожен множник має як мінімум три-чотири розряди, якщо брати до уваги як дробові, так й цілі. Приклад подається у одному рядку, відтак відразу розвʼязати його та знайти добуток не вийде – надто великий обʼєм інформації довелось би тримати дитині в памʼяті. Однак, школяр натомість може оцінити, яким буде результат. Під прикладом міститься пара варіантів. Учень аналізує множники, розуміючи, як вони повʼязані між собою, який був би результат, якби не було дробової частини, яким би був добуток без цілого компонента. Звертати увагу учень має, перш за все, на цілі частини обох множників – дробові грають роль вже вторинну. Після цього школяр вибирає один із варіантів, і проходить на наступний етап до іншої пари подібних множників. При цьому вони можуть істотно відрізнятись. Наприклад, на одному рівні треба оцінити результат множення «349,1» та «40,2», а на другому – «2,404» й «1,12». Таке різноманіття й робить вправу більш цікавою, а головне – допомагає учню навчитись краще розбиратись у множенні десяткових чисел, розуміючи, що «120,2» та «1,02» попри наявність дробової частини не дадуть добутку, більшого, ніж «200».
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.