Як і попередня вправа, ця має своєрідну родзинку – сюжетне оформлення завдання. Цікаво, що у ході його виконання учень стикатиметься лише з прикладами, а не з текстовими задачками, де зазвичай головну роль грає сюжет. Натомість тут школяр працюватиме лише з числами, однак, кожен рівень являтиме собою не лише окремий приклад, а й маленьку композицію ілюстрацій, де буде немало деталей та яскравих образів, що обʼєднані спільною темою – мандрами, походами та туризмом. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення нового прикладу з дробами в якості елементів опрацювання. Робоча зона з прикладом оточена описаними вище малюнками, які також можуть зображувати й додаткових персонажів, у компанії яких буде цікавіше рухатись між етапами. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти правильний остаточний результат прикладу. Учень працюватиме лише з дробами. Для того, щоб виконувати з ними додавання або віднімання, необхідно, аби дроби мали однаковий знаменник. Якщо ж це не так, то до спільного знаменника їх необхідно привести. Робиться це шляхом пошуку такого числа через множення. Наприклад, є дроби зі знаменниками «12» та «9». Спільним знаменником є число «36», адже обидва первинні знаменники можна до нього привести, перший – помноживши на трійку, а другий – на четвірку. При цьому перемножувати треба і чисельник і знаменник обох дробів на відповідні числа, після чого вже виконувати додавання або віднімання лише зі знаменниками. В якості орієнтирів під робочою зоною подається кілька варіантів відповіді. Те, що вони мають різні знаменники, є підказкою для учня, адже дитина може серед них знайти той, який є спільним для всіх компонентів прикладу.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.