Дробова частина десяткового числа є чисельником, тобто окремим числом. Хоча в деяких випадках із нею необхідно виконувати порозрядні дії, при виконанні різних математичних дій їхній результат теж є цілісним числом. Однак, до того, як виконувати додавання або віднімання з десятковими числами, необхідно опрацювати їх послідовності, чому й присвячено виконання цього завдання. На екрані перед дитиною міститься кілька десяткових чисел, кожне – у своїй робочій зоні. Вони розташовані послідовно, наприклад, «0,15», потім «0,2», потім «0,25». Наступні дві робочі зони порожні. Щоб зрозуміти, які саме десяткові числа треба туди вписати, учень має визначити правило будування послідовності, тобто те, яке саме число треба додати до дробового компонента, щоб отримати наступне у послідовності. Школяр бере пару близьких чисел, після чого від більшого віднімає менший, враховуючи останній розряд. Наприклад, для прикладу зверху різницею є число «0,05», адже «0,2» це те саме, що «0,20». Отже, учень до останнього числа додає цю різницю – і вписує суму у порожню клітинку. Потім робить те саме, щоб знайти останній дріб. Коли школяр таким чином доповнить всю послідовність десяткових чисел, то проходить на новий етап завдання, де буде інше правило утворення послідовності дробів. Ця вправа є досить важливою для розвитку вміння працювати з десятковими дробами. По-перше, вона дозволяє розвинути вміння подумки виконувати всі математичні дії. По-друге, ця вправа є корисною з точки зору основ виконання математичних дій з дробами, адже у ході виконання завдання дитина буде і віднімати дробові числа, і додавати їх. А різноманіття правил утворення послідовності робить виконання завдання більш цікавим.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.