В одному з попередніх завдань, які були присвячені темі множення на десяткові числа, дитина дізналась про те, що, попри очікування, множення не завжди є процесом збільшення – іноді добуток є меншим, ніж хоча б один з множників. З діленням, якщо у ньому використано десяткові числа, приблизно те саме: школяр очікує, що у ході виконання цього процесу частка виявиться меншою, ніж ділене, але, якщо дільник є меншим, ніж «1», то частка буде навпаки – більшою. На екрані перед дитиною міститься зображення серії прикладів з дією ділення, де обидва числа є десятковими, але дільник – особливий, адже він являє собою завжди «0,1», «0,01» або інший варіант дробового числа, де в наявності є лише одна значуща цифра – одиниця, а кількість нулів вказує на зміну розрядності діленого в більшу сторону. Отже, школяр аналізує кожен приклад по черзі. Після знаку рівності у них вже є числа, що претендують на роль часток, однак, вони розташовані хаотично. Проаналізувавши приклад, дитина визначає, яка розрядність у його частці має бути, після чого переносить до нього відповідний варіант. Після цього проходить до наступного прикладу, памʼятаючи, що варіантів для нього лише два. Коли ж школяр знайде частку й для нього, то залишиться лише один варіант для одного прикладу, тож, таким чином, дитина розвʼяже всі приклади з діленням. Така підказка надається для того, щоб учень звернув особливу увагу на те, як саме ділення на десяткове число збільшує ділене. Наприклад, якщо ділене – число «5,98», то при діленні на «0,1» воно збільшить розрядність в «10» разів і частка являтиме собою число «59,8». Якщо ж дільник – число «0,001», то частка виглядатиме так: «5980». Тож школяру треба не заплутатись у кількості нулів у частці та дільнику.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.