Коли йде мова про десяткові дроби, множення на круглі числа набуває дещо нових сторін. Учень звик до того, що при множенні на «10», число набуває додаткового розряду, адже до нього як би «дописується» ще один нуль з правого боку. Це правило, звісно, діє й надалі, однак, варто також памʼятати, що у випадку з множенням на «0,1» все відбувається навпаки: якщо на це число помножити «12», то добутком буде «1,2». У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати дію множення на числа з одиницею в якості єдиної значущої цифри. Головна увага приділяється розрядності чисел. Учень має зорієнтуватись, на скільки треба помножити одне число, щоб вийшло інше – на «100» чи на «0,01», якщо бачить як початковий множник, так і добуток. На екрані перед школярем міститься три нових таких приклади на кожному етапі завдання. Цифровий склад у множника та добутку однаковий, але вони відрізняються розрядністю: десь добуток збільшився в порівняння з множником, а десь – навпаки, з цілих чисел перейшов до розряду дробових. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вписати на місце другого множника до кожного з трьох прикладів рівня те число, яке зробить рівність правильною. Для цього школяр має проаналізувати окремо кожен випадок множення, щоб зрозуміти, яке саме число там має бути, у цій порожній клітинці. Коли дитина заповнює їх всі, то проходить на новий етап завдання, де треба виконати аналогічні дії, але працюючи, звісно, вже з іншими прикладами. Для успішного виконання завдання потрібна увага, адже на одному етапі треба «3,4» перетворити на «340», а на другому – «0,34» на ті ж «340», тож помились легко. Вписувати у порожні клітинки множники учень має сам, без будь-яких варіантів відповіді.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.