У більшості випадків математичний вираз вимагає точної відповіді. Результат виконання тої чи іншої дії, чи до додавання та віднімання, чи множення та ділення, записується після знаку рівності. У виразах можна використовувати не лише цей знак, а й символи «більше», або «менше». Однак, це означатиме, що результат обчислень не є конкретним числом, а може бути цілою низкою варіантів, які задовольняють названий критерій. У ході виконання цього завдання дитина працюватиме саме з такими виразами. На екрані перед учнем міститься зображення двох робочих зон. Перша підходить для того, щоб туди перемістити всі вирази, менші від певного десяткового числа. Друга – більші від іншого, вказаного там. Під цими двома робочими зонами знаходиться низка прикладів, які можуть містити або дію ділення ,або дію множення. Між робочими зонами знаходиться зображення симпатичного персонажа, казкової тваринки, в компанії якої дитина й буде виконувати завдання. А мета учня полягає у розсортуванні прикладів згідно з цими критеріями. Школяр аналізує кожен вираз окремо та оцінює його результат, після чого дитина порівнює його з тими числами та знаками, які бачить у двох робочих зонах вище. Дізнаватись конкретну відповідь на кожен приклад не потрібно. Для того, щоб перемістити вираз у той чи інший квадрат, достатньо, аби результат обчислень підходив умовам: був менший або більший, ніж вказане число. Таким чином дитина аналізує всі вирази по черзі, і коли кожен з них опиниться у відповідній робочій зоні, школяр пройде на новий етап. Там на нього чекатиме інший набір прикладів, нові умови їх сортування та інший персонаж. Ця вправа дозволяє розвинути вміння краще визначати приблизний результат множення або ділення «на око».
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.