Це завдання, у ході виконання якого дитина тренуватиметься виконувати дії додавання та віднімання зі звичайними дробами, має сильний акцент на ігровому аспекті, але при цьому його механіка виконання більше схожа на роботу зі звичайними прикладами. На екрані є зображення математичного прикладу з кількома звичайними дробами у якості складових елементів. Приклад є багатоелементним і може містити різні дії, тобто і додавання, і віднімання. Оскільки ці дві дії не мають переваг у порядку виконання, школяр має виконувати їх за природним порядком, зліва направо, якщо нема круглих дужок. Приклад є неповним, хоча його остаточний результат відомий дитині. У ньому бракує одного з елементів. Учень має проаналізувати вираз та зрозуміти, якого дробу бракує та, головне, що необхідно зробити, щоб дізнатись його. Якщо, скажімо, у прикладі лише дія додавання і три доданки, то від остаточної суми треба відняти суму відомих доданків (або відняти спочатку перший відомий, а потім – другий); якщо невідомим елементом є другий доданок для одного дробу і зменшуване для іншого, то порядок виконання дій змінюється. Під виразом міститься кілька варіантів відповіді. Школяр виконує потрібні обчислення, після чого переміщує до виразу один із цих варіантів, чим доповнює та завершує його – і проходить на новий етап до іншого подібного прикладу. Важливою сюжетною основою є тло для цих прикладів. Зображується океанське дно у всій його багатокольоровій та яскравій красі. Піднімаються бульбашки, танцюють рибки, грають між собою русалки. Числа в такому випадку перетворюються на своєрідні морські перли, що й робить виконання завдання цікавим для учня.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.
Учень/учениця: розуміє правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.