Порівняння різних математичних одиниць – досить розповсюджений формат вправи, який використовується після того, як школяр познайомився з новою темою, але до того, як приступати до завдань, де необхідно виконувати дії з перетворенням цих нових одиниць (йде мова про додавання, віднімання, множення й ділення). При цьому порівняння десяткових дробів є досить специфічним процесом, тож йому варто присвятити додаткову увагу. Тим не менш, одноманітні завдання можуть лише зменшити жагу учня до нових знань, а тому, якщо у ході виконання попередньої вправи школяр сортував десяткові дроби, порівнюючи їх з наданими у робочих зонах, то цього разу дитина використовуватиме навички порівняння для іншого, а саме – для упорядкування тих десяткових дробів, які розташовані у хаотичному порядку. На екрані перед школярем міститься робоча зона з кількома різними десятковими дробами, які можуть мати або не мати цілий компонент. Розміщені вони без якоїсь схеми, хаотично. Над робочою зоною знаходиться формулювання завдання, де вказано, як саме необхідно розмістити ці математичні одиниці – в порядку зростання чи спадання – і таким чином упорядкувати їх. Школяр знаходить найбільший десятковий дріб (який має найбільший цілий компонент, а якщо жоден із них його не має, або вони однакові, то такий, де ближчий до коми розряд дробу має більшу цифру), і розміщує його з того чи іншого боку, після чого послідовно розташовує всі інші. Або ж школяр може почати роботу зі знаходження найменшого дробу – головне, не переплутати, де саме він має стояти: на початку чи в кінці лінії. Коли школяр узгодить дроби на екрані, то пройде на новий рівень. Там зміняться дроби, зміняться й деталі завдання, тож дитині цікаво рухатись з етапу на етап.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.
Учень/учениця: розуміє правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.