Ця вправа закріплює навички учня, які присвячені діленню звичайних дробів. Особливість виконання цієї дії у випадку з цими математичними одиницями полягає у тому, що ділення як такого не виконується. Учень просто перевертає дільник, після чого виконує множення – чисельник діленого зі знаменником дільника; знаменник діленого – з чисельником дільника. Результат, як й у випадку з множенням, необхідно обовʼязково скоротити, розділивши й чисельник, й знаменник на спільний дільник, якщо він є. Для того, щоб учень запамʼятав цю послідовність дій та навчився успішно виконувати ділення між звичайними дробами, необхідна практика. Аби урізноманітнити цикл завдань, де необхідно лише знайти частку, тобто результат ділення між дробами, ця вправа приймає досить цікавий формат подання інформації. Перед учнем на екрані міститься зображення каркасу прикладу з дією ділення та дробами в кості всіх елементів. При цьому жоден з них не пропущено повністю: відомо як мінімум знаменник або чисельник частки. Водночас два з трьох елементів є неповними – у них нема або чисельника, або знаменника. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб відновити початковий вигляд прикладу. Для цього школяр має проаналізувати числа, як є в наявності, і подумки відтворити хід виконання ділення, щоб зрозуміти, які саме числа було перемножено між собою. Далі учень виконує дії, які потрібні, щоб знайти ті елементи, яких бракує. Варіанти, серед яких треба підібрати два числа та перенести на свої місця у прикладі, знаходяться під каркасом виразу. Коли дитина доповнює та відновлює приклад з діленням, то проходить на новий етап завдання. Випадки завжди подаються цікаві, наприклад, доведеться працювати з круглими числами.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.
Учень/учениця: розуміє правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.
Учень/учениця: вміє формулювати основну властивість дробу.
Учень/учениця: вміє формулювати означення пропорції.
Учень/учениця: формулює основну властивість пропорції.
Учень/учениця: розрізняє пряму та обернену пропорційності.
Учень/учениця: розуміє, що таке поділ числа у даному відношенні.