Для того, щоб перетворити навчальну вправу на цікаву гру, необхідно не так вже й багато: лише додати певну сюжетну основу, яка б доповнила механіку виконання таким чином, щоб робота з числами відійшла на другий план. У ході виконання цього завдання дитина отримає практику виконання додавання та віднімання звичайних дробів, які мають різні, але водночас і подібні знаменники – і при цьому завдяки сюжетному оформленню та деталям візуального ряду школяр сприйматиме завдання більше як гру, ніж як вправу. На екрані міститься зображення багатоелементного прикладу з різними діями. В залежності від завдання чергуватись можуть додавання з відніманням. Множення й ділення тут не буде, тому порядок виконання дій природний: зліва направо, якщо нема круглих дужок, які визначають перший вираз для обчислення. Знаменники у дробів не завжди однакові, але подібні, наприклад, «10» в одному та «100» в іншому. Щоб додати або відняти пару дробів з такими знаменниками, їх треба призвести до спільного знаменника. Для цього учень знаходить число, яке є таким знаменником (у наведеному прикладі ним є число «100», яке вже є знаменником другого дробу, тож перетворювати треба лише перший), після чого перемножує потрібні дроби так, щоб знаменник став потрібний. Множиться і чисельник, і знаменник. А от коли знаменники у дробах вже однакові, дії додавання та віднімання відбуваються лише з чисельниками. Коли школяр виконує обчислення з усіма дробами (а в одному прикладі їх може бути більше трьох), то рухається послідовно. Коли учень заповнює каркас відповіді, то проходить на новий етап до іншого не менш багатоелементного прикладу. Ігровий аспект реалізується через візуальне оформлення: малюнки зображують різні цікаві місця світу.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.