Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Для того, щоб перетворити навчальну вправу на цікаву гру, необхідно не так вже й багато: лише додати певну сюжетну основу, яка б доповнила механіку виконання таким чином, щоб робота з числами відійшла на другий план. У ході виконання цього завдання дитина отримає практику виконання додавання та віднімання звичайних дробів, які мають різні, але водночас і подібні знаменники – і при цьому завдяки сюжетному оформленню та деталям візуального ряду школяр сприйматиме завдання більше як гру, ніж як вправу. На екрані міститься зображення багатоелементного прикладу з різними діями. В залежності від завдання чергуватись можуть додавання з відніманням. Множення й ділення тут не буде, тому порядок виконання дій природний: зліва направо, якщо нема круглих дужок, які визначають перший вираз для обчислення. Знаменники у дробів не завжди однакові, але подібні, наприклад, «10» в одному та «100» в іншому. Щоб додати або відняти пару дробів з такими знаменниками, їх треба призвести до спільного знаменника. Для цього учень знаходить число, яке є таким знаменником (у наведеному прикладі ним є число «100», яке вже є знаменником другого дробу, тож перетворювати треба лише перший), після чого перемножує потрібні дроби так, щоб знаменник став потрібний. Множиться і чисельник, і знаменник. А от коли знаменники у дробах вже однакові, дії додавання та віднімання відбуваються лише з чисельниками. Коли школяр виконує обчислення з усіма дробами (а в одному прикладі їх може бути більше трьох), то рухається послідовно. Коли учень заповнює каркас відповіді, то проходить на новий етап до іншого не менш багатоелементного прикладу. Ігровий аспект реалізується через візуальне оформлення: малюнки зображують різні цікаві місця світу.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.3
Всесвітня мандрівка
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися