Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дійшовши до цього етапу вивчення десяткових дробів, учень вже має досить великий довід роботи з ними, а головне – розуміє їхню природу і знає, що десятковий дріб не є окремим видом математичних одиниць. Натомість десятковий дріб – це скоріше окремий випадок звичайних дробів, який завдяки особливим властивостям по-іншому зображується, що надає їм переваги при роботі з цілими числами. А відтак десятковий дріб цілком можна ефективно перевести у звичайний, чим і буде займатись дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься зображення кількох десяткових дробів, які досить подібні за цифровим складом, але мають зовсім різну розрядність, наприклад, «0,5», «0,05» та «0,005». Вони мінімально відрізняються, принаймні так може здатись на перший погляд. Однак, їх еквіваленти серед звичайних дробів абсолютно відмінні, тож стає зрозуміло, що ці десяткові дроби теж значно менше схожі між собою, ніж здається. Після кожного десяткового дробу є знак рівності, після якого – порожня клітинка. Учень має серед варіантів звичайних дробів, що знаходяться поза робочою зоною, вибрати еквіваленти до кожного десяткового і перемістити їх у ці порожні клітинки. При цьому варіантів значно більше, ніж порожніх клітин, тож школяр має це враховувати і бути уважним. Щоб зробити правильний вибір, дитина має спочатку перетворити десятковий дріб на звичайний, а потім – скоротити його. Наприклад, «0,5» виглядає як дріб із пʼятіркою у чисельнику та десяткою на місці знаменника. Якщо скоротити його, розділивши на пʼятірку (спільний дільник для обох частин), то вийде дріб з одиницею в чисельника та двійкою на місці знаменника. Коли школяр заповнить всі порожні клітинки, то пройде на новий етап завдання до опрацювання інших дробів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.19
Встановлюємо відповідність дробів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися