Дійшовши до цього етапу вивчення десяткових дробів, учень вже має досить великий довід роботи з ними, а головне – розуміє їхню природу і знає, що десятковий дріб не є окремим видом математичних одиниць. Натомість десятковий дріб – це скоріше окремий випадок звичайних дробів, який завдяки особливим властивостям по-іншому зображується, що надає їм переваги при роботі з цілими числами. А відтак десятковий дріб цілком можна ефективно перевести у звичайний, чим і буде займатись дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься зображення кількох десяткових дробів, які досить подібні за цифровим складом, але мають зовсім різну розрядність, наприклад, «0,5», «0,05» та «0,005». Вони мінімально відрізняються, принаймні так може здатись на перший погляд. Однак, їх еквіваленти серед звичайних дробів абсолютно відмінні, тож стає зрозуміло, що ці десяткові дроби теж значно менше схожі між собою, ніж здається. Після кожного десяткового дробу є знак рівності, після якого – порожня клітинка. Учень має серед варіантів звичайних дробів, що знаходяться поза робочою зоною, вибрати еквіваленти до кожного десяткового і перемістити їх у ці порожні клітинки. При цьому варіантів значно більше, ніж порожніх клітин, тож школяр має це враховувати і бути уважним. Щоб зробити правильний вибір, дитина має спочатку перетворити десятковий дріб на звичайний, а потім – скоротити його. Наприклад, «0,5» виглядає як дріб із пʼятіркою у чисельнику та десяткою на місці знаменника. Якщо скоротити його, розділивши на пʼятірку (спільний дільник для обох частин), то вийде дріб з одиницею в чисельника та двійкою на місці знаменника. Коли школяр заповнить всі порожні клітинки, то пройде на новий етап завдання до опрацювання інших дробів.
Учень/учениця: використовує знаходження спільних дільників двох чисел, найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.