Учень вже познайомився з цілком життєвими випадками використання десяткових дробів, наприклад, в одиницях виміру. Тим не менше, для того, щоб продемонструвати йому актуальність цієї теми, а також щоб зробити її вивчення більш цікавим, ця вправа пропонує закріпити навички ділення десяткових дробів за допомогою текстових задач. Завдяки їхній сюжетній основі учень переконається у тому, що вміння ділити десяткові дроби дійсно може знадобитись у повсякденному житті. Крім того, кожна задача супроводжується набором ілюстрацій, які роблять її більш цікавою для виконання. На екрані перед учнем міститься зображення задачі – нової для кожного наступного етапу завдання. Дитина читає текст і бачить, що згідно з сюжетом необхідно розділити одне десяткове число на інше. При цьому у тексті не вказується, яке саме число є діленим, а яке – дільником. Це зрозуміти та визначити дитина має самостійно, проаналізувавши сюжетну основу. Під задачею міститься каркас прикладу, а ще нижче – дробові числа, з якими треба працювати і які є у тексті. Учень переміщує їх до клітинок діленого та дільника відповідно до їхніх ролей, після чого виконує обчислення та визначає частку. Коли школяр це робить, то проходить на новий етап завдання. Важливо, що всі обчислення дитина виконує самостійно, не маючи варіантів відповіді, а крім того – без додаткових підказок, оскільки приклад розміщується в одну строку. Так що ця вправа вимагає досить впевненого володіння матеріалом, в тому числі це стосується і вміння працювати з розрядами, адже у каркасі для частки не вказується, де має бути кома, яка відділяє цілу частину десяткового числа від дробової.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.