Для того, щоб навички множення стали більш впевненими, приклад, який містить цю дію, необхідно розглядати не лише з точки зору пошуку результату множення, тобто добутку, а й з точки зору рівності, де добуток може бути відомим, тоді як бракуватиме саме одного з множників. Чи йде мова про цілі числа, чи про десяткові дроби, правила пошуку невідомого множника одній й ті самі – необхідно добуток розділити на відомий множник. Саме тому дії множення та ділення вважаються не лише протилежними, а й взаємоповʼязаними. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься саме у пошуках невідомого множника у виразах, де всі елементи є десятковими числами, котрі містять як цілий, так і дробовий компоненти. На екрані перед учнем міститься зображення нового для кожного етапу прикладів. У ньому пропущено множник, на місці якого порожня ділянка. Над виразом міститься робоче поле з кількома різними варіантами, які претендують на це вакантне місце. Щоб дитина не заплуталась у цифрах та задля урізноманітнення візуального ряду вони виповнені у різних кольорах. Поряд із робочою зоною міститься також і зображення казкового персонажа, наприклад, милого чарівного ведмедика або іншого героя в компанії якого дитина й проходить завдання. Способів вибрати правильне число є кілька. Перш за все, можна розділити добуток на відомий множник, однак, якщо це складно з причини присутності в цих числах надто великої кількості цифр, дитина може й просто оцінити кожен варіант, підставити його у порожнє місце у прикладі по черзі та перевірити, при множенні з яким із них відомий множник дає саме те число, яке вказується по інший бік від знаку рівності. На новому етапі буде інший приклад та інший персонаж-помічник.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.