Десятковий дріб, як і будь-який інший, являє собою зображення частини цілого. Це «ціле» виражається як умовна одиниця, тоді як число на місці знаменника є кількістю рівних частин, на які цю одиницю розділили, а чисельник – та кількість цих частин, яку умовно «забрали». Особливість десяткових дробів полягає у тому, що їх знаменником завжди є число на кшталт «10», «100», «1000». Тому їх так зручно зображувати у вигляді чисел після коми, де місцеположення числа визначає знаменник: дріб «0,54» означає дріб зі знаменником, що дорівнює сотні, адже навіть читається цей дріб як «нуль цілих та пʼятдесят чотири сотих». І ця ж особливість робить десяткові дроби дуже зручними для того, щоб зображати їх на малюнку. Цим і займеться дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься зображення робочого поля, яке має квадратну форму. Це і є умовна одиниця, розбита на безліч менших квадратиків. Поряд із робочою зоною міститься зображення персонажа, який показує десятковий дріб. Учень має зобразити цей дріб на робочій зоні, виділивши відповідну кількість квадратиків. Для цього слід порахувати їх загальне число, помноживши кількість квадратиків в одному стовпчику та в одному рядку. Наприклад, якщо їх сотня, а треба показати дріб «0,25», то необхідно виділити як раз «25» квадратиків. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап, де треба виконати аналогічний набір дій з іншим дробом. Може змінитись і початкова кількість квадратиків, тому учню слід перерахувати їх, якщо вигляд робочої зони змінився. Ця вправа досить проста, але корисна, адже дозволяє краще зрозуміти десяткові дроби, їх значення та природу. А це знадобиться в майбутньому.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.
Учень/учениця: розуміє правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.
Учень/учениця: вміє формулювати основну властивість дробу.
Учень/учениця: розрізняє скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби.