Числові вирази можуть бути складними за кількома параметрами. Досить нелегко працювати з великими числами, але також нелегко працювати з виразами, що містять кілька різних дій, адже необхідно пам’ятати про правильний порядок їхнього виконання і про проміжні результати.
Перед собою школяр бачить своєрідну піраміду, яка будується лише з одного числового виразу. Її фундамент, тобто найнижчий поверх — це початкова форма прикладу з усіма складниками та діями. Вираз може містити додавання з відніманням та множення з діленням. Друга пара дій має виконуватися першочергово, якщо немає круглих дужок. Тож наступний поверх — це той самий приклад, де перший набір дій уже виконано, і залишилося лише додати або відняти. Так поступово дитина рухається до вершини піраміди, тобто до числа, яке є остаточним результатом виразу. У піраміді на екрані є символи математичних дій, які дозволяють учню орієнтуватися в тому, що потрібно виконати передусім. Вписати в порожні клітинки треба лише числа.
Ця вправа допомагає дитині звикнути до прикладів із багатьма діями, подаючи їх в ігровій формі.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.