У математиці літера означає певне невідоме число, але зовсім не обов’язково метою виконання завдання є пошук того числа, яке за цією літерою ховається. Адже з ними теж можна виконувати дії, хоча результат цих дій виглядатиме лише як поєднання літер та чисел. Наприклад, якщо перемножити «2а» і «3b», то в результаті буде «6ab», тобто літери просто поєднуються, а числа дають у результаті дії інше число.
У процесі виконання цього завдання дитина познайомиться з таким форматом роботи, який буде цікавим для дитини завдяки тому, що результати прикладів із літерами та числами вже є в наявності. Натомість бракує цих прикладів. Перед дитиною на кожному етапі міститься зображення кількох виразів, що містять як числа, так і літери в певній послідовності та в певних відносин. Дитина аналізує приклади, що подаються нижче. Вони розміщені хаотично, тож дитина має детально вивчити кожен, виконавши дії, що там зображуються, та знайшовши відповідність між прикладами й відповідями до них.
Це дозволяє учню навчатися краще розумітися на взаємодії різних елементів великих прикладів, що містять кілька чисел та кілька літер.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.