Виконання математичних дій із дробами, що належать до різних видів, є одним із найбільш складних різновидів роботи з цими математичними одиницями. У процесі виконання цього завдання дитина працюватиме з такими прикладами, але вже не для знаходження точного результату, а у форматі нерівностей.
Перед учнем міститься зображення двох прикладів із дробами. Ці приклади можуть мати різні дії, відрізнятися за числовими складниками, але завжди дроби будуть між собою різними за видами, наприклад, один доданок — звичайний дріб, а інший — мішане число. Вище подається нерівність, де є невідомий буквений елемент. Дитині потрібно вибрати той приклад, результат якого задовольняє цю нерівність. Число в нерівності теж подається дробове. Школяр виконує вказані в прикладах дії, зробивши потрібні перетворення, після чого робить свій вибір.
Ця вправа дозволяє дитині навчитися краще оцінювати результат прикладів з дробами різних видів, і з часом учень навчиться робити це швидко, оцінюючи спершу цілий, а вже потім дробовий компонент.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.