Числовий промінь – досить зручний спосіб демонстрацій найрізноманітніших операцій, які повʼязані з числами. Це зокрема стосується і дробів. Дитина вже неодноразово працювала з ними саме на числовому промені, але це завдання відрізняється від всіх інших новим рівнем самостійності дитини, адже цього разу учень буде сам зображати дріб на промені. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання порожній промінь, який починається нулем і закінчується одиницею. Весь простір між цими діленнями у розпорядженні дитини. Над променем знаходиться дріб. Дитина має зрозуміти, на якій саме точці променя вона має бути. Зробити це досить легко. Знаменник – це кількість ділень, які мають бути між нулем і одиницею, тоді як чисельник – кількість ділень, які треба пройти. Тобто, якщо у знаменнику число «10», значить, їх, ділень, також десяток. Якщо ж у чисельнику число «5», значить зупинитись треба на пʼятому діленні, тобто як раз на половині дорозі від нуля до одиниці. Коли учень на потрібній точці позначає дріб, то проходить на наступний етап, де треба виконати дії аналогічного характеру, проте дріб (а відтак і кількість ділень) буде іншим. Для успішного виконання цього завдання необхідні уважність та, що головне, розуміння того, що саме означає дріб, адже велике число у знаменнику не значить, що потрібна точка знаходиться обовʼязково ближче до одиниці. Натомість це залежить більше саме від того, наскільки чисельник наближається до знаменника.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: має розуміння дробу як числа.
Учень/учениця: розуміє дріб як число на числовій вісі; представляє дріб на числовій прямій.