До того, як почати додавати, віднімати, множити й ділити дроби (що є досить складною темою), але вже засвоївши початковий матеріал, який торкається цього розділу математики, дитина може закріпити свої знання за допомогою іншої дії, а саме – порівняння. Досить точно порівняти дроби без додаткових операцій можливо тільки за умови, що знаменники у них однакові. Це означає, що ціле, тобто одиницю, розділили на однакову кількість складових елементів, і вже по-різному їх виділили в залежності від дробу. Порівнювати дроби з однаковими знаменника учень буде саме у ході виконання цього завдання. На екрані перед дитиною міститься пара таких дробів. Між ними – порожня клітинка, куди треба вставити символи «більше», «менше» або «дорівнює». Оскільки знаменники однакові, порівнювати треба тільки числа, котрі знаходяться у чисельнику. Робити це надзвичайно легко – так само, як і звичайні числа, просто згадуючи їхнє положення на числовій прямій, котре з них більше, а котре – менше. Коли учень поставить у порожню клітинку відповідний знак, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з новими дробами, які також матимуть однакові знаменники, але різні чисельники.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: порівнює рівність дробів, аргументуючи їхній розмір.
Учень/учениця: розуміє два дроби як рівні, якщо вони є тотожними за розміром або є однаковими точками на числовій прямій.
Учень/учениця: розпізнає та створює прості еквівалентні дроби (наприклад, 1/2 = 2/4, 4/6 = 2/3).
Учень/учениця: виражає цілі числа як дробові частини та знаходить дроби, еквівалентні цілому числу.
Учень/учениця: порівнює два дроби з одним чисельником або знаменником. Записує результати порівняння за допомогою символів >, = або < та обґрунтовує свої висновки.