Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Ця вправа повертає до основи теореми Піфагора – до її формулювання, що описує співвідношення сторін прямокутного трикутника. Наводиться опис такої фігури, і пропонується доповнити кракас опису її сторін, а саме що квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів.
Пов'язані стандарти
8.М.И.2. Теорема Піфагора
8.G.B.6 Вміти доводити теорему Піфагора та обернену до неї.
8.G.B.7 Застосовувати теорему Піфагора для знаходження невідомих сторін прямокутних трикутників.
Учень/учениця: формулює та доводить теорему Піфарога та теорему, обернену до неї; розв'язує задачі, що передбачають застосування теореми Піфагора та оберненої до неї для знаходження елементів трикутників і чотирикутників.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ц.1
Доповнюємо теорему Піфагора
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
