Друга ознака подібності трикутників стверджує, що достатньо пропорційного зв’язку двох сторін першої фігури з двома відповідними сторонами другого, щоб ці трикутники визначити як подібні, за умови якщо кут, який утворюється цими сторонами однаковий в них обох. Вправа закріплює знання цієї ознаки та вчить використовувати її для визначення подібності різних конкретних трикутників.
Учень/учениця: формулює і доводить теорему Фалеса та теорему про пропорційні відрізки; розв'язує задачі, що передбачають обчислення довжин пропорційних відрізків та сторін геометричних фігур.
Учень/учениця: формулює та доводить ознаки подібності трикутників; обґрунтовує подібність трикутників; розв'язує задачі, що передбачають знаходження невідомих елементів подібних трикутників.
Учень/учениця: доводить теорему про пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику; розв'язує задачі, що передбачають застосування метричних співвідношень у прямокутному трикутнику.