Ця вправа підсумовує знання про різні формати, що задають послідовність. Наприклад, надається формула та число. Необхідно зрозуміти, чи послідовність, яку задає ця формула, містить вказане число, чи ні. Тобто замість роботи над створенням послідовності з чисел, пропонується оцінити окремі числа на роль елементів послідовності.
Учень/учениця: пояснює поняття: множина, елемент множини, множини натуральних, цілих і раціональних чисел, взаємно-однозначна відповідність, рівнопотужні множини, нескінченна множина; формулює означення: підмножини, порожньої множини, об'єднання і перерізу множин; теорему про кількість елементів множини, яка є об'єднанням двох скінченних множин; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу, зокрема символіки теорії множин.