Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Знання коефіцієнта подібності трикутників дозволяє зрозуміти, яка з поданих фігур є більшою, а яка – меншою. Все, що потрібно зробити для правильного вибору, це розібратися з тим, як співвідносяться сторони при вказуванні коефіцієнта. Це дозволить ефективно порівняти трикутники без зайвих обчислень.
Пов'язані стандарти
8.М.З.2. Подібні трикутники. Ознаки подібності трикутників
8.G.A.4 Розуміти, що дві фігури подібні, якщо одну можна отримати з іншої послідовністю рухів та гомотетії.
Учень/учениця: формулює та доводить ознаки подібності трикутників; обґрунтовує подібність трикутників; розв'язує задачі, що передбачають знаходження невідомих елементів подібних трикутників.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.12
Гра «Порівняй трикутники»
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

