Увімкнути звуки
            Вимкнути звуки
        Відмінна робота!
            Спробуй ще раз
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Вітаємо з проходженням олімпіади
            
				Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
            
            
        Відмінна робота!
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Опис завдання
Ця вправа дозволяє обчислити значення виразу у форматі функції, розв’язуючи його як специфічне рівняння. Важливо зрозуміти правильну послідовність дій для опрацювання невідомого елемента функції. У наданому завданні задається вираз-рівняння та співвідношення двох значень функцій.
Пов'язані стандарти
                    
                    8.М.Б.7. Функція у=k/х
                    
                        
                    
                    8.М.В.1. Функція у = х² та її графік
                    
                        
                    
                    8.М.В.5. Функція y=√x, її властивості і графік
                    
                        
                    
                    8.F.A.2 Порівнювати властивості функцій, представлених різними способами  (формулою, графіком, таблицею, словесним описом).
                    
                        
                    
                    
                
            Учень/учениця: описує основні властивості функції у = k / х; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка фуккції у = k / х.
Учень/учениця: характеризує властивості функції у = х²; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка функції у = х².
Учень/учениця: характеризує властивості функції y = √x; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка функції y = √x.
                Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
            
            М.15
             
            Обчислення значення виразу
        
            -
            
        
        
        
                0
                
                    
                    
            
            Відповідей на питання
                
                0
                /100
                
                    
                    
            
        Набрано балів
                
            
                
                    
                
                Це правильна відповідь!
            
            
                
                    
                
                Це неправильна відповідь!
            
        
     
            Пауза
            Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
            Повернутись до тренування
                Завершити тренування
             
            Відкрити правильну відповідь
            Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
            Дивитися
                Повернутись до тренування
             
                
