Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Знаючи коефіцієнт подібності, можна визначити або використати площі подібних трикутників. Існує спеціальна формула, яка пов’язує площі та цей коефіцієнт, і надане завдання тренує вміння використовувати цю формулу для різних цілей. Наприклад, обчислити площу кожної з фігур, знаючи їхню суму та пропорційність тощо.
Пов'язані стандарти
8.М.З.2. Подібні трикутники. Ознаки подібності трикутників
8.G.A.4 Розуміти, що дві фігури подібні, якщо одну можна отримати з іншої послідовністю рухів та гомотетії.
Учень/учениця: формулює та доводить ознаки подібності трикутників; обґрунтовує подібність трикутників; розв'язує задачі, що передбачають знаходження невідомих елементів подібних трикутників.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.9
Площі подібних трикутників
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

