Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
У цій вправі можна побачити різні варіанти графіків однієї функції. Це дозволить навчитися порівнювати співвідношення елементів формули із зображенням точок на координатній площині. Серед всіх варіантів графіків лише один відповідає формулі, і мета вправи – навчити вибирати цей варіант.
Пов'язані стандарти
8.М.Б.7. Функція у=k/х
8.М.В.1. Функція у = х² та її графік
8.М.В.5. Функція y=√x, її властивості і графік
8.F.A.2 Порівнювати властивості функцій, представлених різними способами (формулою, графіком, таблицею, словесним описом).
8.F.A.3 Інтерпретувати рівняння y=mx+b як таке, що визначає лінійну функцію. Наводити приклади нелінійних функцій.
Учень/учениця: описує основні властивості функції у = k / х; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка фуккції у = k / х.
Учень/учениця: характеризує властивості функції у = х²; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка функції у = х².
Учень/учениця: характеризує властивості функції y = √x; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка функції y = √x.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.7
Графік функції
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування


