Для того, щоб порівняти вирази з коренем, необхідно вміти оцінити як ту частину, що знаходиться під знаком, так і ту, яка винесена за його межами. Варто пам’ятати, що для внесення множника під символ, спершу його необхідно піднести до другого степеня. Розуміючи це, можна навчитися правильно порівнювати різні, навіть схожі вирази, не обчислюючи їхній точний результат, у чому й допоможе практика наданого завдання.
Учень/учениця: формулює означення квадратного кореня з числа, арифметичного квадратного кореня з числа; розв'язує вправи, що передбачають застосування арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів.
Учень/учениця: формулює та доводить властивості арифметичного квадратного кореня; розв'язує вправи, що передбачають тотожні перетворення виразів, які містять арифметичний квадратний корінь.