Елементи рівняння можна розподілити або розділити таким чином, щоб його було простіше розв’язати. Наприклад, перенести елемент або його частину на інший бік виразу відносно знаку рівності після зміни знаку перед ним. Або скоротити кількість невідомих, додавши або віднявши їх за умови, що символ невідомого однаковий. Ця вправа пропонує навчитися знаходити такі рівносильні рівняння, що тотожні між собою.
Учень/учениця: формулює означення раціонального рівняння, рівняння-наслідку даного; розв'язує раціональні рівняння, які зводяться до лінійних; пояснює алгоритм графічного методу розв'язування раціональних рівнянь.
Учень/учениця: пояснює поняття: раціональне число, ірраціональне число, дійсне число; наводить приклади раціональних та ірраціональних чисел.
Учень/учениця: формулює означення квадратного рівняння, кореня квадратного рівняння; наводить приклади квадратних рівнянь; записує формулу коренів квадратного рівняння; розв'язує повні і неповні квадратні рівняння, раціональні рівняння, що зводяться до квадратних; розв'язує текстові задачі за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до квадратних.