Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Степінь – число, що вказує на кількість разів, на яке інше число було помножене саме на себе. Це завдання дозволяє розвинути розуміння степеня як явища, надаючи ряд множників і пропонуючи кілька варінатів більш лаконічних еквівалентних виразів. Там замість множників, що повторюють, надаються числа у степенях, відповідних до їхньої кількості.
Пов'язані стандарти
8.М.Б.5. Степінь з цілим показником і його властивості
8.EE.A.1 Знати та застосовувати властивості степеня з цілим показником.
Учень/учениця: формулює означення степеня з цілим показником; доводить властивості степеня з цілим показником та використовує їх при перетворенні виразів.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.1
Розуміння степеня
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
