Іноді знайти сторони трикутника без остачі не вийде і необхідно застосувати квадратні корені. Ця вправа пропонує потренуватися у цьому, розв’язуючи задачі. Надається опис прямокутного трикутника, де є дві сторони. Необхідно знайти довжину третьої, використовуючи спочатку теорему Піфагора, а потім – правильно застосувавши квадратний корінь з числа. Під задачею є кілька варіантів.
Учень/учениця: формулює та доводить теорему Піфарога та теорему, обернену до неї; розв'язує задачі, що передбачають застосування теореми Піфагора та оберненої до неї для знаходження елементів трикутників і чотирикутників.
Учень/учениця: пояснює, що означає «розв'язати прямокутний трикутник»; записує та пояснює співвідношення між сторонами і кутами в прямокутному трикутнику; розв'язує задачі, що передбачають застосування алгоритмів розв'язування прямокутних трикутників, в тому числі і прикладні задачі.