Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Якщо провести відрізок, що об’єднує дві точки на серединах сторін трикутника, можна утворити так звану середню лінію цією фігури. Вона дорівнює половині тій сторони, паралельною до якої вона проходить. І всього таких ліній три, тож знання довжини цих ліній дозволяє обчислити довжину невідомих сторін трикутника. Разом всі середні ліній утворюють трикутник, подібний до першого з коефіцієнтом, що дорівнює двійці.
Пов'язані стандарти
8.М.Є.4. Трапеція. Середні лінії трикутника і трапеції
8.G.A.4 Розуміти, що дві фігури подібні, якщо одну можна отримати з іншої послідовністю рухів та гомотетії.
Учень/учениця: формулює означення трапеції, середньої лінії трикутника, середньої лінії трапеції; доводить теореми про властивості середньої лінії трикутника та трапеції; розв'язує задачі, що передбачають використання вивченого матеріалу.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.10
Середня лінія трикутника
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування


