Ця вправа тренує вміння знаходити синус та косинус. Перший є відношенням протилежного катета до гіпотенузи, другий – відношенням прилеглого катета до гіпотенузи. Надається як зображення трикутника, так і довжина потрібних для обчислення сторін. Використовуючи потрібну формулу, залишається знайти відповідь на питання задачі, округливши її до вказаного розряду.
Учень/учениця: формулює та доводить теорему Піфарога та теорему, обернену до неї; розв'язує задачі, що передбачають застосування теореми Піфагора та оберненої до неї для знаходження елементів трикутників і чотирикутників.
Учень/учениця: формулює означення синуса, косинуса, тангенса і котангенса гострого кута прямокутного трикутника; записує та доводить основні тригонометричні тотожності; обчислює значення синуса, косинуса, тангенса і котангенса для кутів 30°, 45° і 60°.
Учень/учениця: пояснює, що означає «розв'язати прямокутний трикутник»; записує та пояснює співвідношення між сторонами і кутами в прямокутному трикутнику; розв'язує задачі, що передбачають застосування алгоритмів розв'язування прямокутних трикутників, в тому числі і прикладні задачі.