Прямокутні трикутники мають не лише специфічне співвідношення сторін, а й кілька особливостей для знаходження невідомих сторін і кутів. Одна з них – теорема Піфагора, згідно з якою саме для такого виду трикутників сума квадратів катетів дорівнює квадрату гіпотенузи. Ця вправа надає практичний досвід застосування названої теореми.
Учень/учениця: формулює та доводить теорему Піфарога та теорему, обернену до неї; розв'язує задачі, що передбачають застосування теореми Піфагора та оберненої до неї для знаходження елементів трикутників і чотирикутників.
Учень/учениця: пояснює, що означає «розв'язати прямокутний трикутник»; записує та пояснює співвідношення між сторонами і кутами в прямокутному трикутнику; розв'язує задачі, що передбачають застосування алгоритмів розв'язування прямокутних трикутників, в тому числі і прикладні задачі.