Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Кількість точок перетину двох різних функцій визначається через їхнє розв’язання. Спочатку прирівнюються праві частини обох виразів, потім розв'язується рівняння і знаходиться спершу “х”, а потім, після підстановки, “у”. Це завдання тренує вміння знаходити кількість точок перетину у названий спосіб.
Пов'язані стандарти
8.М.Б.7. Функція у=k/х
8.М.В.1. Функція у = х² та її графік
8.М.В.5. Функція y=√x, її властивості і графік
8.EE.B.6 Будувати графіки прямих у=mx та у=mx+b та описувати їхні властивості.
8.EE.C.8a Розуміти, що розв'язок системи двох лінійних рівнянь відповідає точці перетину їхніх графіків.
8.EE.C.8b Розв'язувати системи двох лінійних рівнянь з двома змінними алгебраїчним та графічним способами.
Учень/учениця: описує основні властивості функції у = k / х; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка фуккції у = k / х.
Учень/учениця: характеризує властивості функції у = х²; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка функції у = х².
Учень/учениця: характеризує властивості функції y = √x; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка функції y = √x.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.5
Точки перетину
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

