Теорему Піфагора можна зобразити формулою, якщо знати відношення між катетами і гіпотенузу, або інші два з трьох елементи трикутника. Це дозволяє, маючи лише це відношення і одну відому сторону, знайти всі інші. Важливо правильно застосувати відношення між сторонами у поєднанні з цією формулою, чому й вчить дане завдання.
Учень/учениця: формулює та доводить теорему Піфарога та теорему, обернену до неї; розв'язує задачі, що передбачають застосування теореми Піфагора та оберненої до неї для знаходження елементів трикутників і чотирикутників.
Учень/учениця: пояснює, що означає «розв'язати прямокутний трикутник»; записує та пояснює співвідношення між сторонами і кутами в прямокутному трикутнику; розв'язує задачі, що передбачають застосування алгоритмів розв'язування прямокутних трикутників, в тому числі і прикладні задачі.