Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Для того, щоб краще орієнтуватися у математичних виразах з літерами, необхідне розуміння формул та правильне їхнє трактування. Ця вправа надає два варіанти відповіді на питання, що присвячене певній формулі або виконанню дії з цілими числами, що мають буквений стиль оформлення. Необхідно вибрати правильний, що дозволяє краще його запам’ятати для подальшого використання.
Пов'язані стандарти
8.М.Б.5. Степінь з цілим показником і його властивості
8.EE.A.2 Використовувати знаки квадратного та кубічного кореня для запису розв'язків рівнянь. Знаходити значення виразів.
Учень/учениця: формулює означення степеня з цілим показником; доводить властивості степеня з цілим показником та використовує їх при перетворенні виразів.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.4
Вибираємо правильну відповідь
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
