Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Визначити на око, чи є трикутник прямокутним досить складно, адже у ньому один з кутів мусить мати рівно 90 градусів, а не 89 або 91. Тож надійно для цього вибору використовувати теорему Піфагора, що й пропонує це завдання. Перевіривши, в якій з фігур квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів, залишається лише вибрати потрібну фігуру.
Пов'язані стандарти
8.М.И.2. Теорема Піфагора
8.G.B.7 Застосовувати теорему Піфагора для знаходження невідомих сторін прямокутних трикутників.
Учень/учениця: формулює та доводить теорему Піфарога та теорему, обернену до неї; розв'язує задачі, що передбачають застосування теореми Піфагора та оберненої до неї для знаходження елементів трикутників і чотирикутників.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ц.6
Вибираємо прямокутний трикутник
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

