Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Для того, щоб знайти значення ірраціонального числа, необхідно зрозуміти, між якими раціональними числами, піднесеними до другого степеня, воно може знаходитися. Для цього необхідно розвинути вміння орієнтуватися у цих числах, у чому допомагає надане завдання.
Пов'язані стандарти
8.М.В.2.Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь
8.М.В.3. Ірраціональні числа. Множина дійсних чисел
8.NS.A.1 Знати поняття ірраціонального числа. Вміти представляти раціональні числа у вигляді періодичних десяткових дробів.
8.NS.A.2 Використовувати раціональне наближення ірраціональних чисел для їх порівняння та оцінки значень числових виразів.
Учень/учениця: формулює означення квадратного кореня з числа, арифметичного квадратного кореня з числа; розв'язує вправи, що передбачають застосування арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів.
Учень/учениця: пояснює поняття: раціональне число, ірраціональне число, дійсне число; наводить приклади раціональних та ірраціональних чисел.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.7
Визначення значення ірраціонального числа
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
