Знаючи, які відносяться між собою різні величини, можна використати знання однієї для пошуку іншої. Наприклад, знаючи час дороги, можна до кожного випадку відстані підібрати його швидкість тощо. Це завдання тренує таке вміння, подаючи значення різних величин у таблиці. Знайти всі невідомі таблиці необхідно за умовою, що подається над нею.
Учень/учениця: пояснює поняття: множина, елемент множини, множини натуральних, цілих і раціональних чисел, взаємно-однозначна відповідність, рівнопотужні множини, нескінченна множина; формулює означення: підмножини, порожньої множини, об'єднання і перерізу множин; теорему про кількість елементів множини, яка є об'єднанням двох скінченних множин; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу, зокрема символіки теорії множин.
Учень/учениця: описує основні властивості функції у = k / х; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка фуккції у = k / х.
Учень/учениця: формулює означення прямокутника, ромба, квадрата; доводить їхні властивості та ознаки; розв'язує задачі, що передбачають використання властивостей та ознак зазначених фігур.
Учень/учениця: формулює та доводить теореми про площу прямокутника, трикутника, паралелограма та трапеції; обчислює площу многокутників, використовуючи вивчені властивості та формули; знаходить довжини невідомих елементів многокутника за його відомою площею.