Ця вправа підсумовує практичні навички використання теореми Піфагора для опрацювання інших геометричних фігур, крім прямокутних трикутників. Дане завдання пропонує навчитися знаходити сторону квадрата або звичайного прямокутника, маючи, наприклад, його діагональ, тобто гіпотенузу отриманих двох прямокутних трикутників.
Учень/учениця: формулює та доводить теорему Піфарога та теорему, обернену до неї; розв'язує задачі, що передбачають застосування теореми Піфагора та оберненої до неї для знаходження елементів трикутників і чотирикутників.
Учень/учениця: пояснює, що означає «розв'язати прямокутний трикутник»; записує та пояснює співвідношення між сторонами і кутами в прямокутному трикутнику; розв'язує задачі, що передбачають застосування алгоритмів розв'язування прямокутних трикутників, в тому числі і прикладні задачі.