Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Діагональ прямокутника “розрізає” цю фігуру на два прямокутні трикутники. В такому випадку цей відрізок перетворюється на гіпотенузу. Знаючи дві перпендикулярні сторони прямокутника, можна знайти і цю діагональ за допомогою теореми Піфагора. Ця вправа не надає зображення фігури, а лише опис її сторін у вигляді задачі, тож правильно зрозуміти співвідношення діагоналі з ними необхідно самостійно.
Пов'язані стандарти
8.М.И.2. Теорема Піфагора
8.G.B.7 Застосовувати теорему Піфагора для знаходження невідомих сторін прямокутних трикутників.
Учень/учениця: формулює та доводить теорему Піфарога та теорему, обернену до неї; розв'язує задачі, що передбачають застосування теореми Піфагора та оберненої до неї для знаходження елементів трикутників і чотирикутників.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ц.13
Знаходження діагоналі
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

