Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Трикутники, які пов’язані між собою за принципами подібності, можуть бути використані для доповнення один одного. Ця вправа дозволяє потренуватися у знаходженні невідомої сторони одного трикутника через відомості про інший. Для цього необхідно згадати властивості подібних фігур цього виду та навчитися орієнтуватися у співвідношенні їхніх сторін.
Пов'язані стандарти
8.М.З.2. Подібні трикутники. Ознаки подібності трикутників
8.EE.B.5 Зображати пропорційне відношення двох величин. Інтерпретувати коефіцієнт пропорційності як кутовий коефіцієнт графіка.
8.G.A.2 Розуміти, що дві фігури рівні, коли одну можна отримати з іншої послідовністю рухів. Знаходити цю послідовність рухів.
Учень/учениця: формулює та доводить ознаки подібності трикутників; обґрунтовує подібність трикутників; розв'язує задачі, що передбачають знаходження невідомих елементів подібних трикутників.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.5
Знаходження невідомої сторони
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

